Remiss till sjukhuset...

Lite bättre idag, men Albin har inte varit helt ok inatt heller, han har varit orolig.... MEN inga prickar...
Idag har vi varit hos doktorn med Albin. Han hör ju jätte illa, så vi hade en tid idag. Jodå vi hade rätt, han hade kraftigt nedsatt hörsel, så vi har fått remiss till ögon-näsa-hals i stan. Men det tar ju lite tid, och det gör inget, för jag hörde de har kräksjukan på sjukhuset så vi vill inte dit nu!!!

Nu fick jag uppgifter att fixa Kojsas present, hon fyller ju 25 på fredagen, den lilla tösabiten haha!! Tänk att vi är jämgamla hihi!! Jag har ju f.r.o.m nu slutat fylla år haha!! Men jag kan ju inte skriva här vad det är, så ni får vänta, man vet aldrig om hon får rycket att läsa min blogg, jag tror inte det, men som sagt man vet ju inte hihi!!

ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0