Olyckliga bloggare??

okej nu har jag lunch. Men jag vill bara hem. Jag mår inte så bra. Jag har sån hemsk huvudvärk så det är ju sjukt. Har tagit 2 alvedon men de verkar inte hjälpa.... Så kul det är att stå och vara trevlig när man känner sig så.... knappt falsk alls. Jag som hatar falska människor hihi, men det är ju så att man får limma på ett trevligt humör, det är ju inte deras fel att jag har huvudvärk !

läste i K-bladet imorse på insändarsidan att en person hade skickat in en notis på att man bloggar bara om man är olycklig.... visst en hel del gör det, men då har den människan inte läst många bloggar, om man nu bloggar så gör man ju det varje dag (oftast haha) och inte tusan kan man vara olycklig alltid varje dag, det händer ju alltid nåt kul eller poitivt. Nej hon eller han har nog haft oturen att råkat stöta på olyckliga bloggare bara. Jag skriver ju inte bara när jag är deppig, utan man skriver ju om allt, lycka, sorg, ilska ALLT. Så det fattar jag inte var han/hon har fått ifrån....

ÄNTLIGEN så är ALLT klart inför den lilla överraskningen för Henke!!! Så allt delar är klara så det är bara att åka!!! Ska bli SKITKUL!!!!

Nej nu ska jag vila en stund innan det är dax att spela igen hehe.

Ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0