LYCKLIG!!!

Äntligen kom jag in på sidan. Tusan vad det var svårt då... Varje gång jag skullat in så blir det ERROR...
Men nu är jag här!

Jag har världens lugnaste stund just nu. Ludvig sover, Henke jagar och Albin är hemma hos en kompis och leker. Så då återstår lilla jag!!! Men vad ska jag då göra nu när man har lite egentid?? STÄDA..... SKITTRÅKIGT. Men vad tusan jag kreverar snart så skitigt här är. Det säger inte lite då haha!

Så skönt att inte ha nåt planerat på hela helgen. Bara va!! Sen är det fullt ös hela veckan och fredag styr färden mot Stockholm! Ska verkligen bli kul!!!
Just NU sä känner jag mig hel lycklig (om man bara tänker på mitt liv vill säga!!) Haft en perfekt övergång till tant åldern hihi! Alla nära och kära har gjort det till den bästa födelsedagen nånsin!!! Och allt som ska hända framåt! Plus att jag har en underbar familj och mina underbara vänner. Det kan tusan inte bli bättre hihi!! Fast börjar man tänka så kan det, men man får ju ta det som det är och njuta av det man har!!!

Nej nu tyckte jag att dammsugaren kallade hihi!

ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0