löning imorgon haha!!

Okej då vet jag hur man lägger upp bilder på bloggen, men jag befinner mig ju nu på jobbet och har inga bilder i denna datan... Så det får bli sen.

Nu har vi förberett allt inför stockholm. Biljetterna: check, vägbeskrivningar: check. Pengar check! Vi fick vår lön redan idag haha!! Men det är ju inte bra, jag vill ha den den dagen man ska ha den, nu blev det ju ändå tidigare för att den 25 är på Söndag, så det är ju många dagar extra på denna lönen.. men man ska ju försöka vara ekonomisk....

Här är verkligen stendött idag. Det är ju dagen innan lön så det är väl därför, blir säkert jätte mycket imorgon, vi slutar ju redan 13 då för att hinna ta tåget, så madde får vara själv....haha hihi

Ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0