jobb jobb och jobb hon får aldrig sin klänning klar!

"jobb, jobb och jobb hon får aldrig sin klänning klar" så känner jag mig just nu! Jag packar, och tvättar och plockar. Barnen har målat tavlorna som vi ska ha i vardagsrummet!! De är inte riktigt klara ännu, men det kommer bli coolt!
Man måste ju sätta prägel på att man är barnfamilj hehe! Kan picasso kan vi hhi!
Ska öära mig lägga upp bilder så ska ni få se hur det gick till !!! INA HJÄLP haha!

Nej nu kalla det "kom genast hit, kom genast hit, CAMILLA"

ses
puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

när du bloggar så finns det en ikon som föreställer ett träd. tryck på den och sedan laddar du upp en bild. lätt som en plätt :) ring om du undrar!! PUSS

2009-01-21 @ 19:57:33
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0