Jäkla TV!!!!

Vad jag blev besviken när jag såg att det är ju inte ett skit på tvn ikväll. Det är ju för tusan trettonafton, inte ska man sända en massa kassa såpor då. Vill ju ha lite roliga filmer och hade förberett mig på nån sån där teater. typ stefan och krister eller nåt. Men nej en massa skit. BLÄÄÄ
Henke får köra ner och hyra en film tror jag!
Idag har vi kört igång med GI, mycket ägg blir det. Och alla vet ju hur det påverkar magen haha! Men det går över på ett par dagar! Vi var och storhandlade efter det idag. Massor med fisk,kött och ägg. Och skinka till att ha på mackan. Jag hade glömt hur mycket det går åt. Vi åt till mellanmål skinkrullar med brie och herrgårdsost. Till det hade vi en frukt drink, med färskmixade i blender. Sååå gott, men det gick ju några hekto skinka!!! Men hellre det än att jag la på mig några hekto haha!!

Så nu ska jag bara njuta av att vara ledig för sista gången haha, På Onsdag börjar allvaret!! Då ska man jobba varje dag igen. 75% visserligen men ändå!!

Ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0