J-A Människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRRRRRR. Idag är ingen bra dag. Det började ju visserligen bra. Men så finn det människor som har nån lustig aura och suger ut energi ur en. att det finns såna de borde ju för tusan .........ja jag ska inte ens säga vad..........
Jaha så kom KÄRRINGEN igen. Jag fattar inte vad hon ska här. Hon är en sån människa som ALDRIG blir nöjd. HUr stort tålamod ska man behöva ha. Mitt är snart slut iallafall. Och själv är jag idag för chefen är sjuk. influensa....mag... tvi. hoppas man inte blivit smittad bara, men jag träffade honom bara en timme igår så förhoppningsvis tog jag inget med mig haha!
Jag kan säga att alla rötägg har varit inne idag det finns ett antal som man känner att dessa vill inte jag vara trevlig emot, för de kommer in med världens attityd och beteer sig. Men som jag är så klistrar man på ett smile och försöker vara trevlig. Men ibland går det inte bara så nu när hon var här precis så stod jag bara och höll med och nästan nonchalerade henne, hon sa att oj vad besvärlig jag är nu INGEN KOMMENTAR kom från mig. Jag var helt tyst och det hela slutade med att hon sa nej nu funderar jag tills jag kommer hem efter min resa. FUNDERA tänkte jag, hon har hållt på med olika grejor sen semestern -08. Vi bli nog ALDRIG av med henne.... Hemska tanke..... så nästa vecka kan det inte komma fler rötägg för de har varit här idag.

Hörs sen Det var skönt att avreagera mig lite hihi

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0