Hund som hund ELLER..........

Jaha så nu har han satt griller i huvudet på mig. Det gäller ju den här hunden som vi kanske ska skaffa till våren. Ja den stora frågan är ju fortfarande vilken ras?? Henke vill ju ha en wachtel hund som han kan jaga allt med. Det kan man tydligen jaga med en sån, men jag har ju hittat en beagle. De är så söta och inte så stora. Jag vet inte vad jag ska göra, han vill så mycket att han är ju som ett barn på julafton hehe. Ska jag vara snäll nu och ge mig för hans skull eller ska jag tänka på mig själv....hmhm. Ja i vanliga fall hade det varit en lätt fråga, självklart hade valet varit mig själv. Men nu gäller det ju hela la familja så frågan är ju.... Shit, hur svårt ska det vara egentligen??? Det är ju bara en hund......

Idag känner jag mig jättetrött. Jag har ju jobbat från nio fram till tre jobbigt haha!! Nej det var det inte, men jag har ju knappt sovit inatt för det har stormat som tusan. Så nu känner man sig gansa mör haha!

Nu ska jag gå och ta en härligt lång och VARM dusch!!

Ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0