Hejdå! Ses på Söndag!

Ja då var det dax!! Nu ska vi plocka ihop oss på jobbet och äta lite sen bär det av mot K-stad! Där möter vi upp Ina och hoppar på tåget mot stockholm!!

Det var en kaos morgon. Henke fick för sig att åka och jaga. Han skulle packa till barnen idag, så jag gjorde inte det igår, men i sista minuten så blev det ändrat att barnen skulle upp till farmor med ALLA grejorna klara, för sen ska mormor hämta dem.... jaa det blev stress iallafall, men det löste sig, men effekten blev att jag sitter på jobbet, där det är stendött, och pallar inte sätta igång nåt.

Nu ska vi äta snart, ses på söndag!! om jag inte stöter på en data nånstans hihi!!

Ha det så jätte bra nu!!

puss puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Min a-kassa har gått igenom så nästa vecka börjar dom betala ut! FAN VA SKÖNT! nu slipper jag oroa mig för de jämt o ständigt

2009-01-25 @ 21:15:06
Postat av: sabina

oj glömde skriva att det var jag ju :P haha

2009-01-25 @ 21:17:10
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0