Har sina fördelar att vara mus hahaha

Nu ska jag gå och göra lite god middag. Vi ska avsluta denna frossetid med kyckling och hasselbacks potatis!! Sen ser jag inte röken av potäter på ett tag. Nu är det GI som gäller. Tvi vad hemskt det är när man ser dessa bilder som finns överrallt på mig. Facebook facebook blääää. Nu är det andra bullar som gäller!

Nu på eftermiddagen har Svante fått sina klor klippta och lite frächare i sin bur!! Och det som var kuligast (haha) var att plundra granen. Jag skulle kunna säga som så att det fanns inte ETT barr kvar när det var gjort!!! Alla barr låg på golvet och det fick vi sopa upp haha! Så det var därför vi var tvungna att kasta ut skitet idag hihi! Men julpyntet får stå ett tag till.

nu ska jag laga mat som sagt och först ska jag badda Albins ögon igen, de är inte fina.....

Ville bara säga krya på dig K. Jag hörde du låg och var sjuk, men det skulle ju kunna vara värre. Hade du varit man så hade det kännts tio gånger värre, så det har sina fördelar att vara mus! hahaha Puss på dig

Vi ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0