Har gjort nåt idag som jag sagt att jag ALDRIG ska göra......

Det blev inget sparkande, som sagt innan så är han lugn... Men vilken fiin mage mamma Elin har!!! Den är såå jätte härligt stor hihi!!

Nu ikväll så har jag gjort nåt som jag i HELA mitt liv sagt att jag aldrig nånsin ska göra.... japp. Jag har stått och styckat upp kött, av ÄLG.... Ja jag hjälpte till vill säga, jag gjorde ju inte det själv. Henke och Anna gjorde grovjobbet!! Men jag tog det i mina händer och hjälpte till. Det var inte så farligt, det värsta är om det luktar rått kött, då kan jag lika gärna checka in på toa direkt!! Men detta luktade ingenting, så det gick hyfsat haha! Så nu har vi frysen full med älg kött.....undra vem som ska äta den haha!

Nu är jag helt slut och ska lägga  mig inom kort! Ska bara plocka fram lite kläder till imorgonbitti då VISSA måste gå till jobbet hehe!

Ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0