GRATTIS L&Ö och K&R

Guuud vad jag är trött! Det är nog för jag ser just nu på ett stort jäkla berg med tvätt! Men den är ju ren iallafall så jag ska vika ihop den, men det suger!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska känna idag. Jag har en stackars vän som är tapper och försöker sluta röka HEJA!!! Och jag verkligen lider med henne just nu. Sen har jag en som mår jätte dåligt och hörde att hon trilat nerför en trappa.... Lilla gumman jag hoppas det är bättre med dig och att du mår lite bra nu. Vi får höras puss!

Men sen har jag fått veta att två kompisar (alltså två familjer hehe) till oss ska få små bebisar! Kul!! Så det vankas babyboooom hihi!! GRATTIS GRATTIS!!!!

Så det är mycket splittrade känslor, glad och ledsen på samma gång..... JAg vill ju bara att mina vänner ska må BRA!!! Tänk om man fick önska sig tre önskningar då skulle definitivt en önskan vara att alla mina nära och kära ska få må bra, både fysiskt och psykiskt!! Jävla ande visa dig nån gång hihi!

Nej nu hoppar snart tvätten över mig!
vi ses
puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vännen. Jag mår bättre nu =)

Men mådde verkligen skit i helgen.

Ses på fredag. Kram kram

2009-01-13 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0