Godmorgon!!

Godmorgon!! Att jag somnade igår eller. Jag skulle bara kolla på top modell innan jag gick ut och bloggade, men tusan att jag somnade så det blev inget med det hehe!

Så då var det snart dax för stockholm!! Ina har fått i uppdrag att göra goda mackor med sig till oss som vi kan smaska med på tåget!! Hoppas hon inte tyckte det blev jobbigt att vi dumpade över det på henne, men vi jobbar ju haha!!
Det ska verkligen bli kul!! Kolla in vad som gäller på modefronten med glasögon KUL!!

Nej nu måste jag hjälpa kunden som kom!

ses puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

haha nej jag tycker inte att det är jobbigt :) jag är ju arbetslös ändå. haha. tack för kortet!! just nu sitter jag i kö till a-kassan IGEN!!! fan va irriterad jag blir på detta. haha

2009-01-21 @ 12:40:01
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0