FY SKÄMS!!

Det hände nog inget med texten innan idag haha, det såg bara så ut när jag skrev hihi!!

Ikväll var vi hos Linda och grattade henne med en lite present! Det var jätte trevligt. Carro jag och barnen åkte dit, Henke jobba. Fick tårta och allt (GI va?? vadå GI vad menar ni...) Tack LInda det var så gott!!

fy tusan vad jag skäms.... Jag skulle sätta in pengar på Fias konto...men vad gör då lilla Camilla....jo naturligtvis har jag satt in de på fel...Vems det var?? Ja det vet inte jag... men jag får ringa banken imorgon och kolla detta. SÅÅÅÅ typiskt mig och jag blir bara så arg på mig grrrr....... SKÄRP DIG CAMILLA!!!

Nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig och se om jag kan sova bort ångesten för detta, Fia måste tusan tro jag är en skit som inte betalt...men jag har förklarat det hela så det är bara att hoppas hon kan förstå.... SHIT J-A PUCKO....

ja men vi ses imorgon
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0