Älskade Pierre!!!

Herregud vad det är kallt här. Jag fryser ju så tänderna skakar!!
Äntligen har vi tagit den där äckliga musen vi hade i vaskskåpet. Det är ju så det kryper i kroppen på mig bara vid tanken att en mus springer där. Men Henke satte in en fälla så vi klippte den hihi! Men vi fick ju ett rent och fint skåp igen efter det iallfall! Henke var såå duktig och rensade och städade efter det!

På Lördag så firar vi ju 5 årig bröllopsdag.... Fattar fortfarande inte att det är så. Men tiden går fort när man har roligt hihi! Så jag har ju då tänkt hitta på nåt. Men det är ännu lite hemligt. Jag känner att det är mycket hemligt just nu, men det är ju inte jag som är ovetande iallafall!!! Så jag kommer att berätta det vi ska göra sen. Det är ju inget jätte märkvärdigt men lite tid för varann helt själva är ju bra när man har bröllopsdag haha!!

Att jag höll på att svimma när jag läste tidningen!! Såg en annons där på idrottsgalan i Kristianstad. Och gissa vem som ska vara med där och stå för en del av underhållningen??? PIERRE!!!! Ja ni vet vår kypare från wallmans i Malmö. Han som sjöng som en GUD!! Sa jag inte att man skulle se honom fler gånger. Han kommer att gå långt vår lilla Pierre hihi!! Tror jag ska satsa på att bli sån där som åker ut och hittar nya talanger....talangscout tror jag det heter!! HAHAHA!

Nej gott folk nu ska jag fylla på mitt knakintag! Jag har ju gått på alvedon och ipren hela dagen så varför sluta nu hehe!
Ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0