Vit dag!

HELLO!! Vilken morgon man vaknade till. Helt vit MASSOR med snö....... Vad tycker vi om det??? NEJ tänkte jag vill ju ha vår nu. Jag hade inte räknat med att det skulle bli snö nu, jag har ju fått en massa tulipaner och vårkänslor.....
Men nej nu kommer det snö...... SKIT....
En poitiv sak är ju barnens tindrande ögon när de vaknade. MAMMA MAMMA kolla snö!!!  Kan vi åka pulka till förskolan???
NEJ sa jag inte så tidigt på morgonen, herregud man måste ju vakna först hihihi
Men jag slutar ju tidigt idag så det blir ju en sväng till backen och några åk !!!

Idag så har vi en hel del att stå i här på jobbet. Jag måste slipa och det ska städas dets er för J-T ut här, med alla grejor överallt, PANIK... Men det får man ju ta när det är lite lugnare!

Ses
puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Längtar sjukt mycket till våren!!!

2009-02-11 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0