VIGGO!!! Gullunge!

Sitter just nu och lyssnar på PINK HAHAHAHA!!! Måste ju lära mig ALLA låtar med henne nu!!! Men det är ju ett tag till så det ska nog gå bra!

Åhh vad spännande nu är det snart dax för Linda och Henke!! Lilla bebben kommer snart! Jag har tippat på att det blir en flicka, bara känns så. Sen drömde jag för ett tag sedan att det blev en liten tösabit!!!
Linda ska klippa pojkarna ikväll de är så långhåriga nu så jag skäms! Jag och Henke är oxå långhåriga, men vi klarar oss ett tag till. Stackars Linda har det jobbigt att stå upp en längre tid nu med sin fina mage!!! Kan bara säga att jag förstår dig verkligen vännen !!!

Jag blev lite orolig för lilla mamma, Ina ringde och frågade om mamma varit sjuk?? Vet inte?? Men de hade inte sett henne på ett tag och det var nerrullat i sovrummet och bilen hade inte varit ute..... Lilla mamma är du sjuk????
Måste ta och ringa dig Puss

Nu är det äntligen bestämt!! Chaalie ska inte heta Chaalie utan Viggo!!! Men det passar verkigen det oxå, ni kan gå in och kolla på http://fodda.nu  och kolla på gossen gavelfält!! SÅÅ söt! Måste få träffa honom snart om bara den här förbaskade förkylningen kunde ge med sig!!!

Jaja nu kallar jobbet!
ses puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, Viggo längtar efter er!!! Ses snart, kraaam!

2009-02-26 @ 15:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0