Vattenkoppor nr 2

Sådär ja då har Ludde oxå fått vattenkoppor och 38,7 i feber. Henrik har fått feber och jag är halvkass.... Visst är det härligt. Men tack gode gud för vi inte fått kräksjuka.... BLÄÄÄ

Vilken dag på jobbet... Så himla mycket att göra så jag hann ju inte med, och chefen säger det är dött i Jan....hm det kan jag intyga att det är det INTE! Men det är ju bra det!

Sen skulle jag vilja gratulera Ina till sitt jobb!!! GRATTIS!!! Hoppas du kommer att trivas, du kommer göra succe, fast vi inte kommer gilla om du ringer oss haha!! Telefonförsäljare va!!! Jaja du kommer bli bra på att möta krängda människor iallafall, men se det som en utmaning hihi!! PUSS

Nu har jag precis grejat med pengar och flyttat och donat och ändrat, allt för det ska fixa sig i slutet haha! Men fy vad trist det är och pussla... jag bra vill ha ett konto som bara växer och växer, som drar alla räkningar helt automatiskt och man behöver inte känna!!!  Men vem tusan vill inte det hehe!

Nej nu ska jag lägga den store busen, han står bredvid mig och leker rymskepp med badmintonbollar hahaha!!

Sov gott
puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Vill bara säga att det är februari nu, inte Januari, hi hi.

2009-02-02 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0