VÄLKOMMEN CHAALIE!!!

ÅHHHHHHHH Denna dagen blev ju den bästa iallafall!!!!
GRATTIS GRATTIS Pappa Chrille och Mamma Elin!! VÄLKOMMEN CHAAALIE!!!
Fick ett samtal precis av Chrille. Är ju på jobbet så jag svarade som jag bruka; -Optik det är Camilla
-Nu har Chaalie kommit.
- VAAA
Chaaalie är här nu.
Innan jag kopplade och då kom tårarna!!! LYCKLIG det blir man en söt lite blond kille med blå ögon. Det hade gått snabbt från första värken imorse vid 5 tiden till halv två tror jag han sa som han kom ut. ÅHHHH Jag är så glad för er alla tre!! Måste ju berätta för Albin att han fått sin första KUSIN!!! Och GRATTIS Henke du är ju FARBROR Henke nu hihi!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS IGEN!!!
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack. Det e sååå mysigt. Snart får kusinerna träffas. Hoppas ni har det bra på resan. Kram

2009-02-22 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0