Nostalgi

Jag fick en kommentar av tant carro innan, att hon inte heller fattar att Albin ska börja skolan. Hon kom då att tänka på en gång när han var liten. Han var väl ca 7 månader eller nåt. Carro var hemma hos oss och slappade med en grogg eller två!!! Hon höll Albin mot sig och pratade och busade med honom. Han var med på det hela, MEN det blev för mycket för välling magen så han kräkte rakt ut, och det träffade rakt ner i Carros urringning HAHAHAHA, Herregud vad roligt det såg ut hihhi, Albin var pricksäker redan på den tiden hehehehe!!!!

Nu är jag själv på jobbet. Men det är ju bra en stund innan stängning gött!!

Jag är lite pirrig över surprisen till Henke!!! Jag vill så gärna berätta vad det är men kan ju inte.....hm skulle såååååå gärna vilja, häcken spricker ju på mig snart hihihi!! Men allt är klart nu in i minsta detalj hehe

Ja nej jag får väl jobba lite oxå hehe

ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0