Nåt företag det år bra för i finanskris och allt!!

Okej då var det kväll igen och det vankas oväder! Stackars de som pendlar som inte kommer till jobben imorgon....hm vad synd haha!!

Ikväll jobbade jag till 18, chefen fick gå hem idag igen för han var krasslig, tusan tänkte jag kanske han smittar. jAg kan inte bli sjuk, ska ju åka iväg om 2 veckor!!!
Men det ordnade sig det var inte så mycket kunder, utan jag kunde fixa lite med allt som skulle göras i verkstaden.

Ludvig sover som en stock, och Henke sover som en stock. Han jobbar ju mellan 6.00- 18.00
Tro det eller ej men de får jobba över för de har mycket att göra, mitt i kris och allt med alla varslingar så jobbar han över GÖTT !!
Skönt att det går bra för nåt företag iallafall!!!

Nu håller jag på att plocka fram till imorgon sen ska jag krypa till kojs, Det blir MYCKET imorgon på jobbet!

Sov gott mina vänner!!

CHAAALIE KOM NUUUU KRAM

Kommentarer
Postat av: Sabina

ville bara testa och se om jag kan kommentera

2009-02-10 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0