Möss i huset BLÄÄÄ

Okej sjukt vad det tog tid att komma in och få börja skriva. TRADIGT!!
Nåt annat trist är ju denna VÄNTAN!! Jag undrar om inte mamma Elin snart spricker!! Hon växer och växer men ingen Chaalie vill komma ut.....

Slutade klockan tre idag, efter det körde vi hem och var ute i snön hela eftermiddagen. Vi byggde snögubbe, snölykta och var på backen. Skottade den STORA uppfarten gjorde jag oxå det känns nu kan jag säga!! I sådana här lägen så ångrar jag bittert att vi byggde så stor men för det mesat är det bra hehe!

Idag ringde det en säljare till jobbet. Hon försökte sälja hälsokost.... Illa att man ringer företag nuförtiden oxå, HAHAHAHA
Nej nu får jag sluta vara elak mot dig INA!! Ska försöka få folk att förstå att det är bra med hälsokost så du kan tjäna lite pengar hihihi!!

Nu tänkte jag krypa till kojs. Om jag nu kan sova inatt....För natten till idag var hemsk. JAg vaknade av att det prasslade intill min säng, tänkte inte så mycket på det först, men vaknade helt när jag kom på att vi har en mus i köket på natten. Mycket riktigt, den har varit där.... TVI BLÄÄÄ ÖRK! Det är så äckligt att det kliar i hela kroppen när jag tänker på att en äcklig musjäkel varit i SOVRUMMET.... Nu har Henke satt upp musfällor överallt, så det blir kanske en morgon som Emils i LÖnnebergas pappa fick uppleva, med tårna i en fälla hahaha!!  Nej inatt ska den DÖÖÖ!!

Sov gott mina vänner så ses vi imorgon
puss

Kommentarer
Postat av: "Mamma" Elin

Bläää, stackars er med mus. Ta den jäklen...hihi!

Tråååkigt att vänta, känner mig som en ballong. Fattar inte varför Chaaalie trilskas så, bådar inte gott för framtiden...hehe!

Ha det gott. Kraaam

2009-02-12 @ 10:01:43
Postat av: Sabina

haha ja va fan. jag ligger ju risigt på de nu

2009-02-12 @ 14:36:47
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0