Melodifestivalen 2009.....KATASTROF!!

Oj oj vad kommentare jag hade fått, vad roligt, man blir så glad!!
Och Catti vad kul att höra att du lever hihi, snart kommer du hem!! Ska det inte bli lite skönt iallafall hehe.

Igår hade vi ju middag för Henke med familjen. Vi åt lax och päror hehe! Det var jättegott. Men det blev rätt sent, så idag fick vi stå vårt kast och plocka undan allt som blir efter  ett kalas....TRÅKIGT, men det var det värt !!

Hade ett halft öra med i melodifestivalen såklart, men vad i hela friden var det för MÖG?? Hur i Helskotta kan de ändra reglerna så, det var ju helt förvirrat och stressigt, och den där hyperaktiva stressade Petra Mede var ju katastrof, hon är HEMSK. Synd att förstöra denna folkfest med sånt dravel....... Och åter igen SVENSKA FOLKET VAD SYSSLAR NI MED??????? Caroline af Ugglas, jag menar HAAALLLLÅÅÅÅÅ.... Hur tänker ni, hon är ju helt ....jag saknar ord så hemsk hon är, men hon gick till andra chansen... JAG FATTAR INGENTING....
Det ska ju bli kul att få komma iväg och titta på detta men INTE Petra Mede USCH!!!!!!!! Jag kan inte fatta att det ska vara så nu med reglerna .....det var ju konstigt tyckte jag hur man skulle rösta hela tiden .....nej jag är missnöjd, synd synd synd....

jaja jag får se på Lördag, kanske det är bättre då??!! Men jag tror inte det händer om inte Petra Mede tar ett kilo valium och taggar ner!!

Nu kallar vistt disken igen.....

ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0