Kul att det finns så många mansgrisar haha

Okej, jag var inne på facebook igår. Jag höll på att tvätta upp all tvätt som vi hade smutsat ner i helgen, det blir ju en del med fyra personer haha!
Ja så ändrade jag min status till "tar mig igenom ett berg av tvätt"
Ojoj vad det skapade kommentarer, av Henke först. Han skrev "bra älskling du sköter dig" och naturligtvis var det en rad med "roliga" kommentarer på den.... Men man får ju bjuda på det. Det enda jag skrev var att det kändes verkligen skönt att man är så omsvärmad av mansgrisar hehe!! Kul att man kan underhålla andra !!

Petra är här idag jippiii!! Bara det att de har jätte mycket att göra så det hinns liksom inte att snackas så mycket :(
Men vi tar oss tiden hehe!!

Ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0