Henke har ingen koll hahahahahahahaha

En ny dag på jobbet, men snart är den slut!!! Skönt, jag känner jag börjar få huvudvärk så det ska bli skönt att sluta fem!!

Idag är det packning, lite, som gäller. Måste ju greja lite med sånt som Henke inte får veta hihihi!! Jag bara vet att han kommer bli glad för vår lilla resa!! HIHIHIHIHIHIHII
Han är nog rätt nyfiken, för han har öronen på högsta spänn men säger inte mycket eller frågar...Det är typiskt Henke när han inte har kontroll haha!! GÖTT!!!

Ja nej nu ska jag jobba på med det sista innan hemgång!!

puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja vet me att han kommer att bli sjukt glad!!!

2009-02-16 @ 18:00:42
Postat av: Elin

Moaahahaha, han börjar nog bli lite nervig...

2009-02-17 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0