Hatar datorer när de inte funkar!!

Äntligen inne... Ska det ta sån tusans tid ..... Jag blir trött på det. Jag hatar datorer när det inte går som det ska. Få sitta och vänta och vänta BLÄÄÄÄ. Men nu är jag ju inne iallafall!!

Idag har varit en dag som varit RÖRIG. Mycket på jobbet, och jag är liksom snurrig med allt jag har i huvudet. Och jag kan ju inte avreagera mig hemma heller, för han får ju inte se mig sån........Hur menar hon nu tänker ni!!!
Nja jag måste ju erkänna trots det är väldigt töntigt så har jag nog tusan lite "resfeber", eller lite nervös hur det kommer bli... hihihi  Åhhh vad jag vill dela mina tankar med er nu....Några av er vet ju, men tyvärr resten ni får vänta sorry......

Nog om det nu!
Jag ska ut i soffan nu och lugna ner mig oc ta en god kopp te och sen bara slappa, vet inte om det är nåt bra på tv men vi får se!!
OJ, jag kom just på. ONSDAG!!! JIIIIIPPIIII  Då börjar ju Grey igen!! HURRAAA Längtar redan dit!!

Nej nu kallar teet!!

sov gott mina vänner
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0