Han dog i pannrummet!!

HAHAHA, Vi tog den lille jäkeln i natt!!! Han dog i pannrummet hihi. Men jag tror det finns en till så jag hoppas den är väck när jag kommer hem ikväll. Men jag har sovit gott inatt med STÄNGD dörr..

Nu ska jag äta, jag är vrålhungrig.
Igår var vi ju ute hela eftermiddagen och Ludvig hade roligt. Men på förskolan påstår de att han hatar vara ute...hm. Ja kanske för att han inte tycker om att gå rundor själv....eller så är det att han inte får all uppmärksamhet hela tiden. Han är ju ganska krävande när det gäller det. Så det är ju ganska nyttigt att han får vara där!!! (hård men rättvis hihi)

Fick första lappen ang skolan. Ja min lilla Albin ska ju börja skolan till hösten. Så nu drar det igång med besök och indelning av klasser!! Jag hoppas det kommer gå bra....eller jag VET det kommer gå bra, det är väl mer jag som är nojig!!!  Jag ska försöka dölja det för Albin......min lille Albin.......

MAT TAJM!!

puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan inte fatta att han e så stor nu! Känns som det var igår han kräkte i min urringning;-) . Tur att en annan inte åldras så snabbt, hi hi.

2009-02-12 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0