Frisk igen (så gott det går iallafall haha!!)

Då var man tillbaka i verkligheten igen. Herregud vad dålig jag var igår, Jag mådde skit i magen, blev en del toa besök.. Men det var nog inte maginfluensa, för jag fick behålla maten, men man vet aldrig det kanske va en släng av det...
Men idag har jag mått bättre. Så imorgon ska jag jobba!
Börjar inte förrän elva, så innan det så ska jag och Albin handla. Han ska på party på Lördag hihi! Japp hans kompis Alex fyller 6 år, så han skulle ha party (mellan 14-16) så vi måste köpa en present. Vi ska oxå förbereda handlingen inför Lördag kväll då Henkes föräldrar och morföräldrar min mamma och mina morföräldrar och våra syskon kommer och ska äta lite och fira Henke litegrann! Vi ska ju inte fira oss men de ville ju komma ändå!

Så det har inte hänt så mycket mer än att Ludvig har hög feber och MÅNGA prickar. Särskilt runt och inanför blöjan, det är så jag får kalla kårar på ryggen när jag ser det. Jag tar potatismjöl på varje gång jag byter på honom, och det funkar kanon!! Så det är ett tips om man har blöjbarn med vattenkoppor, det torkar liksom ut lite så det inte är så fuktigt och klibbigt där i när han rör sig!!

Så var det äntligen dax igen! På Lördag smäller det!! Melodifestivalen delfinal 1. Det börjar i Göteborg, hade varit kul att åka på det, där är många bra artister! Men jag är nöjd att jag ska få åka på någon överhuvudtaget!! Så Malmö får det bli!! 
Det måste ju bli sista delfinalen......... Ja det är ju fyra så det blir det, och sen andra chansen.Eller hur det nu funkar, det är ju ett jäkla system det där. Så får vi se om svenska folket har fattat detta med musik nu!!! Men det tror jag knappt, när de rösta ut Robert Wells i körslaget .... DET säger ju allt det OXÅ!!!

Nej sov gott nu alla mina vänner så ses vi imorgon!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0