Fredags flum hihi

Shit vad mycket vi har att göra nu på jobbet, men det är faktiskt kul!!  Vissa tror vi inte har så mycket för att jag skicka sms på arbetstid, men jag är kvinna och kan göra två saker samtidigt!!

Så var det Fredag igen och imorgon, om alla är friska så ska vi fira Henke lite ska bli mysigt!
Idag var det riktigt kul att jobba, Petra var på guldsidan och vi har haft lite fredags stämning som förr i tiden, så man är lite flummig och GLAD hihihihihihi

När jag kommer hem så är det tacos som serveras SÅÅÅ gott det var längesen! Så blir det Fredags mys med lite gott hihi och kanske lite Let´s dance!! Hoppas Kitty åker. UT MED KITTY!!!

Så ha det gott
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha en mysig kväll. Ses imorgon!!!

2009-02-06 @ 18:33:30
Postat av: Sara

Jag hoppas kitty åker ut i kväll. Ha en trevlig helg.Puss o Kram

2009-02-06 @ 19:36:54
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/
Postat av: Petra

Japp de va jag =) Kul =) P & K

2009-02-06 @ 22:49:29
Postat av: catti

ahh jag saknar de harliga fredagarna!!! och jag saknar tacos... mums vad gott!! hoppas du haft en bra helg!! kram

2009-02-08 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0