Fettisdagen!

Helloooo!!
Idag hade vi fin fint besök på jobbet. Catti OCH Ina kom!! ÅHHH vad jag saknar er flickor hihi.
Önskar man kunde fixa allt !!!

HA vet ni var jag ska i Nov!!! Titta på Pink !!!!!! Japp jag har blivit värsta rock baben nu hahaha! Förutom en liten down nästa helg då melodifestivalen kallar! Menn annars så hihihihihi
Ska bli jätte kul faktiskt!!! Jag får väl ha lite tips av rockbaben själv Carro !!!! Hon får göra en sån där rock makeover hahaha på mig!! Helt sjukt kul ska det bli!!

Idag är det fettisdagen så man får väl fylla ut fläsket lite till och äta en smarrig semla!!!!

ses puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha ha, vi får ta en Pinkkväll o rocka loss!

2009-02-24 @ 21:17:50
Postat av: Anonym

VA SKA DU PÅ PINK???? FY FAN VA ORÄTTVIST!!! puss

2009-02-24 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0