Bolt!!

Guuud vad tiden går, klockan är ju redan halv sju, jag skulle behöva åtminstone 2 timmar till ikväll, men det går ju tyvärr inte....
Igår var vi på bio. Jag Albin och Henke. Vi kollade på BOLT!! Tja den var väl ganska okej, men inte riktigt i klass med Bilar. Men den hade ju sina roliga stunder!! Det var en katt med i bilden som blev kompis med Bolt (som är en hund) hon hade ju sina roliga skämt!!! Så den är verkligen värd att se.

Nu undrar jag verkligen när Chaaalie tänker komma, ska han ligga där så Henke får rätt?? Ända till den 20 Feb.... Nej det får vi verkligen inte hoppas. Stackars mamma Elin och pappa Chrille!!! Nu har han låtit oss vänta länge nog, med fem dagar extra, och det lutar ju år sex dagar nu.... KOM IGEN NU CHAALIE!!!

Idag har jag och barnen varit hos mamma. vi blev bjudna på middag och fika, chokladbiskvier som mamma gjort själv, mmmmmm de är godast i världen!!!

Nu väntar Albin på att vi ska äta dajmtårta, det är Henkes för att han fyller 30 nästa helg, men han är inte hemma utan sitter ute och huttrar i ett jakttorn, så han får ju skylla sig själv!!! hehehe

ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0