ÄLSKLING Du blir 30 imorgon!! Vad ska hända imorgon nu då??

Då var det snart dax!! Nu har jag middag, och sen är det bara nån timme kvar innan jag slutar!!! Och imorgon är det Henkes 30 års dag!!!! Ska bli spännande hehehehehehe!!!

Igår hade jag en säljare inne och traggade med mig. Han var ju snäll som gav lite presenter. Tröja, tidningen glamour eftersom Örgreen gör reklam i den. Idag tänkte jag läsa den. Den är PUTS väck. vi kom fram till att chefen måste tagit den med hem..... Kul! tänk nu om jag hade köpt den själv då!!! Dessutom fick JAG den av snälle Claes!!!
mmm nåja!!

Knappt avis blev jag när Henke och Albin berättade att de varit och åkt skridskor!!! De tänkte åka nere på sjön, men det var tydligen ingen bra is, så det blev ishallen. Först hade Albin inte kunna stå knappt, Henke hade förklarat och Albin kämpade. Sen hade de en välbehövlig paus och efter det åkte han SJÄLV!!! Det har han nog ärvt av mig! HAHAHAHAHA!!

Ses sen
puss

KRYA PÅ DIG INA  (du slapp ju jobba idag iallafall hihi) PUSS

Kommentarer
Postat av: madde

chefen har inte tagit tidningen.....jag har hittat den...=)

2009-02-23 @ 10:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0