Trötter...det är jag;-))

Jisses vilken dag. Allt har gått på räls på jobbet, faktiskt varit skoj idag!! Men jisses vad trött jag är! Jag har längtat efter min älskade kudde hela dagen ;-) Nu är det inte långt kvar tills jag ligger och kramar den hårt hihi!

Imorgon så är det tidig dag, jag slutar klockan tre, sen är det träning med Albin och sen kväll, med en massa tvätt...

Snart är det helg, då är jag gräsänka haha! Henke är inte hemma på hela helgen, men det är fullspeckat schema för det! Fredag ska Albin ha sin första träningsmatch, i Sbg, ska bli spännande!! på Lördag ska Albin på kalas på dagen, sen kommer Viggo hit tjohooo!!! Ska bli riktigt mysigt<3
Sen är det kalas för kompisarna för Albin, som tur är så har jag ju min allra bästa Carro som hjälper mig<3<3<3<3<3

Nej nu är det sortera lite tvätt som gäller sen soffan och bara slöa en stund;-))

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0