PISS VÄDER!!

idag skulle man kunna uttrycka det att det är pisseblöta ulletröja väder!!! Fy för tusan vad trist!!
Idag har vi inget planerat, kanske ska jag följa med Henke och kolla när han ska skjuta in sin bössa, med barnen, tja vad annat kan man hitta på i detta pissväder?? Måste ju ut och rasta oss lite!!!

Igår var vi hos svärmor och svärfar och hade kräftskiva, jisses vad god mat det var! Ja åt och åt, inte bra med tanke på min GI diet, men jag försökte äta det som var bäst, men man var ju tvungen att äta lite av allt hihi!!
Elin och Viggo och Chrille var oxå där. Gissa vad jag ska göra den 29 aug???? JAG ska passa Viggo spiggo hihihi!!!
Henke är iväg hela den helgen och de hade ingen barnvakt, så han ska sova här!! MYYYYS!!!
Det ska bli väldigt spännande och se hur det går med tre barn och en hund och jag då oxå hahaha!! Det kommer säkert gå kanon, om inte annat har jag ju Albin till min hjälp<3

Ne, tror faktiskt jag ska gå och ta en skööön dusch nu!!
SES
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin

Viggo han längtar tills han ska få mysa med världens bästa tant Camilla och Kusinerna<3



Ni e sååå snälla som passar honom, kraaam



ps. vi kollade på changeling ikväll, sjuuukt gripande...

2009-08-15 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0