Onsdag...igen!

HAHAHA!! Jaha du Madde, menade du det haha!! jaja, nej jag städade inte kylen den dagen, men jag använder den knappt heller så jag glömde det igen hehe, men vi får väl ta ett ryck snart för jisses vad äcklig den är hehe!!

jaha så var det redan Onsdag och man har jobbat snart två veckor, herregud det är ju snart jul... Jag börjar redan fundera på julklappar och hur vi ska fira det och hela baletten...hmm hur ska vi fira det i år?? Ja det tar vi sen!!

Idag slutar jag klockan fyra det är så skönt att jag har två dagar mitt i veckan nu som jag slutar tidigt, jag får liksom lite mer gjort då!!
Ikväll ska Henke jaga så jag är gräsänka...igen... men det kan väl vara skönt ibland...Bara det att han ska iväg hela helgen och sen jobbar han kväll, så vi har bokat in fredagkväll nästa vecka....Eller ja jag har ju tänkt det, kanske jag måste säga det till honom annars fattar han inte vad jag vill..;-))

jaja lite tankar för dagen hihi
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0