Nu är han en stor grabb!!

Så då var dagen D över!!! Albins första dag i skolan! Det gick jättebra! Han var så ivrig igårkväll att han knappt somnade, det reulterade i att han sover som en stock nu haha!!
Vi kom dit klockan åtta och då hade de lite samling. De berättade lite vad som skulle hända och så. Sen var det över till basketplanen där vi mötte upp alla F-1 klasserna, där fick alla barnen blåsa såpbubblor....Varför egentligen var det ingen som sa....men jag antar för att inviga första dagen?!
Efter det så ville fröknarna vara själva med barnen en stund då gick vi en sväng upp till högstadiet och kollade lite.
Han var så glad och stolt min älskade lilla skolgrabb hihi!
Efter när allt var slut så åkte vi och fikade med bästisen Oliver och hans mamma, Ludde fick oxå hänga på där för pappa skulle ju jobba! Myyys!!!
Så ikväll somnade han som en stock, vilket är bra, för han var trött hela dagen!!

Själv är jag helt själv nu,ALLA sover inklusive Ture sture!! SKÖÖÖNT!!
Så nu ska jag ta en kopp te och en kiwi (utan skal<3) och sen ska jag sova, det blir powerwalk imorgon bitti innan skolan!!

Så vi ses, godnatt önskar skolbarns mamman hihihi

XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha ha, ja för man kan faktiskt äta kiwi med skal:-)

2009-08-17 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0