Grrr på er nu hihihihi!! <3<3

Skulle bara vilja säga en sak! Ni mina älskade läsare, ni skäller på mig när jag inte bloggar, får jag nu skälla tillbaka och undra var tusan allas kommentarer är!! Det är dåligt på den fronten....Bara så ni vet hihihi<3

Det har varit som vanligt att jobba idag, Kändes inte ett dugg annorlunda.... Bara lite drygt att få igång hjärnverksamheten hehe! Men annars ok. Ludvig har varit på förskolan idag, han hade varit lite avvaktande när Henke skulle lämna honom, men sen hade han kommit igång igen, allt som vanligt igen..
Nu får man sikta in sig på jul, vad ska man köpa i julklappar??? Det är bara fyra löner kvar till julafton ;)
Lite mysigt är det allt, men samtidigt så ska det bli kallt och en massa kläder, men det har väl sin charm det oxå. Hösten är ändå bäst, då det börjar bli go luft och härliga färger ute, sen får man ju ta på sig fina höstkläder oxå (jaa, om man nu hade några!) Så det är ganska okej!!

Nej nu ska jag skriva en liten handlelapp inför helgen och nästa vecka, med en kopp te i handen sen duscha och nanna kudden!!

Ses
XOXO

Kommentarer
Postat av: TANTEN

Hi hi, jag har me börjat fundera på alla julklappar. Kanske får bli en tur till ullared eftersom vi har 7 syskonbarn som ska ha klappar!!! Men det e bara mysigt!!! Kraaam

2009-08-20 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0