GRATTIS TILL BRUDPARET VINBERG<3<3<3<3

Okej då var det nya tag och Måndag igen. Känns rätt okej faktiskt, det är inte helt jobbigt idag att jobba!
Men man var trött efter denna helgens bravader!
Vilken 30 års fest, det slutade med bröllop!! Åhhhh de var så fina, GRATTIS mr och mrs Vinberg<3
Jag fick den stora äran att hålla i Nora under vigseln, hon är ju bara för go den sötnosen hihi!
Sen var det fest hela natten, kul var det!! Tack för en underbar fest, puss

Nu ska jag jobba på, jag jobbar länge idag..men det går nog bra hehe!!

Madde: Jag fatta inte riktigt vad du menade med kylen som väntar, kanske du var ironisk och menade att det är så svalt och skönt på jobbet hihi, men min hiss gick inte hela vägen upp där hahaha!!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: m

jo jag ska förklara: du skrev i ett inlägg, att du hade inget att göra, kylden behövs städas, men du orkade inte så du lämnade det till kollegerna!!! men vi har inte städat kyledn..=)

2009-08-25 @ 13:29:25
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag ska förklara: du skrev i ett inlägg, att du hade inget att göra, kylden behövs städas, men du orkade inte så du lämnade det till kollegerna!!! men vi har inte städat kyledn..=)

2009-08-25 @ 13:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0