Go´morron

Då var powerwalken avvklarad idag!! Nu ska jag äta frukost och hoppas att alla vaknar snart hihi!! Den enda som är vaken nu är Ture och jag!!

Idag fyller Elin år GRATTIS GRATTIS!!!! Vi ska dit en sväng ikväll och äta lite.
Annars blir det bara en vanlig "lugn" dag!!
Jag var inne och kollade flyg och tåg, jag vill ju åka till syrran!! Men fy fan vad det ska vara dyrt, fattar inte sj att de hade tjänat duktigt på att sänka priserna så hade verkligen fler åkt, och oftare dessutom!!! Men neeej, varför göra det....
Jag hittade flyg för en tusenlapp tur och retur, det lutar år det, BOJKOTTA SJ hehe!!!!!

Nej mina vänner nu kurrar det tusan i magen min hihi
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack, det e gött att va 30 nu!!!

2009-08-09 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0