Gi, nu ska det bort en gång för alla!!!

Så var denna dagen oxå avverkad! Shit vad tiden går fort.
Idag har vi varit på tosselilla. Det var helmys. Vi har haft underbart väder hela dagen, t.o.m badväder :-))
När vi åkte hem körde vi via Kristianstad, där stannade vi till ett litet tag på Peking!! Ojoj vad det var gott!!!

nej, nu får det vara nåck på allt gott. Nu är jag för fet!! Imorgon blir det GI igen och power walken på morgonen!  Japp nu ska kilona BORT, en gång för alla!!!!!!!!

Svärmor vill att jag skulle hänga med till ullared nästa vecka....vill jag det....mmm det hade varit kul, men eftersom man har varit i Tysklandet och inhandlt en massa så finns det inte så mycket i den kassan mera....Så vi får väl vara utan kläder och dricka istället hihihi!!

Nej hörrenini, nu är det chill på soffan hehehe (visst lät jag tonårig nu hihi)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0