Fullspäckad helg!

herregud vad jag är trött!! Har haft barnkalas för Albin idag, men det gick jättebra. Carro kom och hjälpte mig, och Eva var här så det gick bra!! Albin var nöjd, 8 killar i samma hs det är inte att leka med haha!!

Inatt har kusin Viggo sovit här, det gick jättebra! Han var såå duktig:-) Fast han var förkyld och hade lite feber så sov han som en prins, det var ju bara jag som inte sov ordentligt, hans förkylning gjorde så han snarkade haha! Nej det var inte därför, jag är helt enkelt ovan att ha en lite söt bebis, så jag vaknade så fort han rörde sig hahaha! Tänk att det blir så trots man har två själv??!! Men det var hel myyy, hoppas man får fler chanser att passa honom, får nog ställa mig i kön och ta ny nummerlapp hihi;-)

Nej nu ska jag efter en hel helg som gräsänka bara slappa i soffan, ska bara få hunden Ture bus att sova med....ganska omöjligt men kanske.... Henke kommer snart hem, så då får man ju vara vaken ;-)))

Nej mina vänner vi ses, imorgon börjar en ny jobbevecka....

XOXO

Kommentarer
Postat av: Elin

Tusen tack för att du passade vår lilla pys! Han måste tyckt det va störtmysigt efterson han sov hela natten:)Skönt att kalaset gick bra! Hälsa killarna, kramar

2009-08-30 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0