ALBIN 6 ÅR

Ojoj vilken dag det varit idag!! Jag har en pojke som är 6 ÅR nu....SHIT vad tiden går. Jag kommer ju fortfarande  ihåg den söta lillkillen som låg på mitt bröst helt nyfödd på 3465g och 51 cm lång.....Älskade Albin <3
Det är helt sjukt att han är så stor så han ska börja skolan.....åhhh

Vi har haft en underbar dag iallafall. Vi grejade det sista imorse inför kalaset och sen var det dax för en lite cykeltur till byn och äta glass!! Sååå mysigt!! Sen kom gästerna och Albin var helt toppad och spänd. Men det är klart. Jag kommer ihåg själv när man fyllde år, man väntade och väntade på att alla skulle komma, man gick till fönstret och tittade en gång i minuten och ivrig var man. HÄRLIGT!!!
Han fick så mycket fint så han hinner nog inte med allt på några dagar haha!! Lego i massor, en cykel!! kläder! och en massa annat!! Han är nöjd då är jag nöjd<3 <3

Nu ska jag sova kudden, imorgon väntar en dag med en massa cykelturer och legobygge hihihi!!
Ålskar dig Albin, älskar dig Ludvig <3 <3 (naturligtvis Henke oxå hihi)

ses
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0