VAB....

Vilken dag! Vi har varit ute mycket, men tusan vad det blåst kallt, så jag och Ludvig fick gå in. Han har ju fortfarande feber, men är pigg... Så det är inte mer med det än att jag får vara hemma imorgon med honom!

Nu har jag kollat på gossip girl, tusan vad det är bra. Riktigt spännande har det ju blivit!!!

Jag önskar så att det var semester nu. Både jag och Henke är hemmakära just nu. Vi bara vara här och pula och greja..Men man måste ju ha mat på bordet så det är bara att jobba på....

Igår var vi hos MAlin på kalas, sååå god mat det var eller!! Kyckling med ris osm var JÄTTE gott. Till efterrätt fick vi en sorts chokladtårta med krossade hallon och grädde, jag är ju inte allas förtjust i grädde så jag hoppade det, men det var sååå gott ändå! TACK för jätte god mat!!

Nej, nu ska jag gå in och anmäla vård av barn på försäkringskassan!

Ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0