Träna idag!!

Så då har man nästan hämtat sig igen efter allt ståhej på jobbet. Vi börjar få kontroll igen!! Men shit vad det är ösigt....

Idag har det varit kul, men det har nästan känts som en Fredag... Jag slutade fyra idag för jag bytte med Madde, hennes Selma är sjuk.. Fast det gjorde ju inte mig ett dugg att få gå fyra eller fem som jag egentligen skulle jobbat till, men det ville inte chefen....
Men iallafall så har ju Petra varit hos grannen idag!! Så det var kul!
Nu ska jag bege mig iväg och träna!!! SÅÅÅ skönt ska det faktiskt bli, det var ju ett tag sedan jag tränade!!

så vi ses imorgon om jag inte hinnr skriva mer ikväll.
puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Det va lite trixigt att läsa det inlägget men allt går ju...;)

2009-04-17 @ 15:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0