Påsk?? Måste man??

Idag har det varit mycket! jag är lite stressad med allt pysslande hit och dit, men då ställer jag mig frågan:
Måste man vara så perfekt alltid? Jag menar då måste man pynta så mycket till påsk? Med blommor och ris och ägg som ska målas och ätas.... Jag bara undrar för då gör jag ju det hehe! Nej men allvarligt talat så känns påsken väldigt bara för mycket... Det varar bara några dagar och sen är det över.... Nej jag är mer en jul människa!!

Nu måste jag jobba lite till, pallar inte men måste!!

Ses puss


Ni finns i mina tankar hela tiden. Livet är så orättvist! Det var så fint det du skrev på din FB om honom, jag saknar ord.. Men han finns säkert med er, som lilltjejen drömmer! Kram till er alla fyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0