Ojdå redan Måndag....

Ojdå vad tiden går snabbt!! Jag har inte bloggat på flera dagar, men jag har bara haft en underbar ute helg med familjen!
Vi har inte suttit vid datan någon av oss, bara slappat och haft det gött!!

Imorgon är det tillbaka i verkligheten igen, denna helgen fick man ju nästan lite semesterkänsla!! Jag längtar redan!

Ikväll kommer det hit lite gäster!!!!! Vi ska grilla och Linda, Henke, NORA kommer på ett litet besök! De ska käka lite mat och vi ska snacka lite , det var så längesen så det behövs hihi!!

Imorgon ska jag hålla min älskade vän lite sällskap! Carro ska åka hem från Åre och det tar ju sin lilla tid. Så telefonen går ganska varm hihi!!

Ses imorgon så skriver jag mer i detalj vad som hänt i helgen!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0