Min blogg syns inte??? Eller??

Idag fick hag veta att Elin har haft problem med att komma in på min blogg, är det fler som haft det???
Jag har ju inte varit jätte flitig med skrivandet, men det finns ju en del trogna läsare;)

Idag har jag mått lite bättre, tänk vad alvedon kan göra susen! Ont i halsen har jag och förkyld, men annars varit lite klarar i huvudet!! (så gott det går hihi)

Imorgon är det valborg, tänkte jag att vi skulle kolla in elden nere i byn....MEN vad gör då den förbaskade kommunen.... De har dragit in eldfirandet nere i hamnen....:(
Så nu får vi åka en liten bit för detta...SKIT...Men en eld ska vi se iallafall ;)

Nu har jag och Albin suttit och gjort matlista för hela maj!! Japp så duktig är jag hihi! Så är det när pengarna kniper, då får man bli ekonomisk haha!
Deklarerat har jag oxå gjort. Så har man det klart. I vanliga fall brukar vi sitta med det dagen innan haha!

Nu ska jag gå och lägga Albin, som är ledig imorgon med pappa och lillebror, knappt avis, sen är det GREY som gäller...
För visst är det Onsdag idag??!!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja har inte haft några problem med att se bloggen... Krya på dig vännen!

2009-04-30 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0