KONSTIG BLOGG??!!!HAHA

Det var ju värst vad det var konstigt nu på min blogg. Texten blev ju hel lustig.... Ja jag vet inte vad som hände.. Men det gick att läsa iallafall hihi!

Nu när det är så skönt väder och allt så har jag inte sån lust att sitta vid datan så det blir lite mindre bloggning nu....
Men jag måste ju ibland hihi!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Ludvig har lite feber, inget annat bara feber??? Han är jättepigg...så jag fattar noll....
Men som alla andra säger.."tredagarsfeber?" eller "det måste vara tänderna?" Ja det är bra svar när maninget vet haha!

Ikväll ska vi fira Malins födelsedag, så det bär av till stan på lite kalas!

Nu ska jag gå in och kolla fejjan lite!! hihi

ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0