Inget ont som inte har ngt gott med sig!!

Inget ont som inte har något gott med sig!! Har ju hunnit att tvätta upp lite idag. Ludvig har ingen feber nu så det blir nog jobb imorgon!
Men en sak tycker jag!! Jag hade lätt kunnat bli hemmafru just nu!! Det är hela tiden saker att göra och hitta på med barnen så jag hade gärna gått hemma, men tyvärr så är man ju inte gjord av pengar så det sket sig......

På Torsdag ska jag, mamma och mormor till Malmö. Mormor fick det i present av oss, hon ska få klippa sig på salong sex stolar. Sen blir det ju lite shopping oxå hihi!
Problemet var ju att min svärmor har fått jobb, ja för barnen kan ju inte vara på förskolan när jag har semster.... Nej så då stod vi där, Henke får inte ledigt på sitt jobb... Då kommer hon! Räddaren i nöden!! INA!!! TACK INA!!
För det hade inte varit så kul att ta med barnen dit, de hade bara tyckt det var tråkigt!! Elin erbjöd sig att ha Ludvig, då hade Albin fått följa med, det hade ju gått, men det hade oxå blivit drygt för honom! Så det blev bäst såhär!!

Nu ska jag gå och plocka in disken från middagen!!

Ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0