Glad påsk!!

Vilken Helvetes dag det varit. Vi har haft så mycket så jag bara snurrar i huvudet nu. Med en man kort så märks det tydligt att man inte hinner vad man brukar. Nu ligger vi lite efter men vi får ta det efter påsk....
Jag vill bara hem nu och vara ledig...
har så förbannat ont i magen, vet inte varför men tror på magkatarr eller nåt... har haft det nu en vecka, antingen så är det efter helgens bravader eller så jaa vad vet jag.... Men jag hoppar träningen idag för det känns inte alls bra.... plus att man har haft denna dag och det blev inte bättre i magen direkt!

Nu är det iallafall 50 minuter kvar bara!

JAG ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GLAD PÅSK!!!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0